2010-09-13

nygifta

Så var vi nu äntligen gifta.

I lördags var äntligen den stora dagen är och nervositeten var ett faktum. Under hela vigseln var jag så sjutk nervös och fokuserade på att komma ihåg att andas djupt och höl hårt i Elias hand vid vissa tillfällen. Men vigseln var så otroligt fin och våra musiker var så duktiga. Vi hade gett dem en svår uppgift när vi önskade en sång som ingen av dem hört tidigare tror jag och den var inte superlätt men de gjorde det galant och de var så duktiga allihopa :D Vi tackar ännu en gågn allra djupast.

Sen bar det iväg på festen och dit fick vi åka en buick (tror jag) som var skitsnygg rent ut sagt :). Och festen var helt underbar. Vi kan inte bli mer nöjda med festen :D Elias stackarn fick dock de värsta talen som de flesta gick på temat naket och kiss och bajs men vi hade som sagt hur trevligt som helst och tackar alla våra vänner som ville dela vår dag med oss. Bilder kommer senare när jag fått dem :)

Igår så vaknade vi upp på ett trevligt hotell och åt en god frukost innan vi åkte hem en sväng för att sedan åka på kalas. Det var väldigt trevligt det med. Sen bar det hemmåt till Åkers för att sova. Vi han även med ett litet gnabb om en egentligen obetydlig sak men det var ändå skönt att ta det för att sen kunna gå och lägga oss som vänner igen. Och det är ändå rätt skönt att veta att man kan vara lite oense och inse att mam ibland gör saker utan att egentligen mena nåt men som den andre kan ta illa upp och att då få prata om det på en gång är väldigt viktigt. Och kärleken försvinner inte för det och det kan även vara bra att ändå bli påmind om att man inte alltid går runt på rosa moln. Jag tycker ändå att det var bra för det blir så naturligt än om vi skulle leva i en idyll i flera månader och sen kommer det nåt som ruckar på idyllen, då är det bättre att man ändå kommer ner lite på jorden ibland under den tiden så man ändå blir lite påmind om att allt inte är så rosa jämnt :D

Men nu är vi tillbaka på de rosa molnen eller egentligen redan i vardagen. Elias är på jobbet moch jag är hemma och har så sjukt tråkigt och längtar väldigt mycket efter honom. Vi har ju lite paket att öppna så jag längtar efter min alldeles egna man <3 sen hoppas jag vi hinner med att köpa säng oxå men vi får se

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar