2010-09-08

Bordsplacering m.m.

Idag har jag börjat dagen med att göra bordsplaceringen på ett lite större papper. Jag tror att jag lyckades rätt bra men fyller inte i namnen med en starkare penna riktigt än men det är rätt enligt kladden iaf :)

Så nu när det är klart så tar jag en lite paus framför datorn för att fördriva lite tid. Jag har en del inplanerat idag men det kommer gå rätt fort så vill inte börja med nästa projekt riktigt än men om en liten stund. Nästa projekt på dagordningen är att göra en del av efterrätten. Det ska ju göras en del och jag vet att det kan stå några dagar så tänkte göra hälften idag och andra hälften imorgon sen sak de läggas i skålarna på fredag men eftersom efterrätten görs innan så blir det ändå ett projekt mindre just på fredag och vi kan behöva all tid vi kan få så det blir nog bra.

Sen i eftermiddag ska jag till A för att ta hand om hennes två killar under tiden hon jobbar eftersom hennes man är bortrest med jobbet denna vecka och förskolan inte har öppet på kvällarna. Men det ska blir trevligt, det blir ju ett naturligt avbrott från all bröllopsplanering som är denna vecka så det blir skönt. Man känner att man har blivit en populär barnvakt sen jag bodde två veckor hos J. Men det gör mig ingenting jag tycker ju om barn så det är bara roligt att man blir frågad och känner sig eftertraktad då vet man ju att man gjorde ett bra jobb hos J :D.

Men nu blir det som sagt lite surfande innan det är dags att göra lite chokladmousse :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar