2010-09-04

början till storhandling

Idag har vi börjat handla lite mat och sånt. Vi handlade mest torrvaror men även till efterrätten som ska göras nån gång i veckan. Men en del saker hade vi lite dålig koll på hur mycket som skulle gå åt så det hoppade vi just idag. Men det inhandlades även dricka, en så där 76 flaskor men det kommer behövas handla mer än så men det får bli senare. Idag fyllde vi bara en vagn med flaskor sen fick det vara bra. Dagens inköp vart inte så farligt dyrt men det finns en hel del som ska inhandlas så vi räknar med att det kommer gå på en hel del senare i veckan.Vi har även hunnit med att fixa tackpresenter till kökspersonalen och vårt värdpar. Och Elias var även inne och provade sina kläder för att se om han fortfarande var nöjd och om han kom i dem fortfarande vilket inte egentligen var ett orosmoment men kan vara skönt att prova.

Snart ska vi även fixa med intervju till programbladet. Eller vi ska svara på frågor, ska bli intressant att se vad de har hittat på för frågor.

Ja nu börjar man bli lite nervös och lite småstressad fast jag innerst inne ändå vet att det kommer hinnas med. Men det är det där som man själv inte har så stor koll på som gör mig lite stressad men det är ju inget jag kan styra så borde sluta lägga ner energi på att tänka på det men det är inte så enkelt. Men Elias kommer få se en liten mindre trevlig sida av mig den närmsta veckan tror jag, känner av idag redan att jag inte är att retas med och är vääääldigt lättretad för tillfället. Vilket beror mycket på att jag sover lite dåligt nu och är ändå lite stressad, helt i onödan måste jag säga själv eftersom det inte är så mycket mer jag kan styra över just nu.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar