2010-09-27

första arbetsdan

Idag har jag haft min första riktiga arbetsdag som förskolelärare. Den gick faktiskt riktigt bra även om jag inte riktigt har fått in att jag verkligen jobbar där men det kan ju bero på att man inte har så stor koll på allt än utan måste fråga mycket. men som sagt känns ändå rätt bra, har ju bara en si sådär 70 barn att lära mig namnen på eftersom de jobbar över hela förskolan men det ska nog gå om några månader eller så :)

I fredags hämtade vi även hem våra sängar så nu behöver vi inte sova i soffan längre och det är så skönt. Idag kunde jag till och med somna mellan det att Elias alarm ringde och tills det han åkte så det är skönt och sen att det inte blir en massa kläder liggandes i vardagsrummet heller eftersom vi nu sover i sovrummet. Det är verkligen så skönt.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar