2010-09-15

höstregn

Idag verkar det vara en riktigt regndag, det regnar ordentligt just nu och jag kan inte låta bli att tänka att vi hade en sån bra dag i lördags och verkligen tur med vädret. Det var uppehåll under hela tiden som vi tog bilder, det kom en liten skvätt bara när vi väntade på att få gå in i kyrkan men det var typ ända gången också. Det var även uppehåll efter kyrkan när vi skulle åka till festen vilket var tur för annars hade vi itne fått åka den fina bilen som vi fick åka. Det kan inte ha blivit bättre för att vara i september ändå för vi skulle kunna fått en sån här regndag men det fick vi inte som tur var :D

Idag har jag passat på att baka lite på morgonen, blev snittar med daimkross och sen räckte inte margarinet till nåt mer och äggen vet jag inte om de går att använda fortfarande så det får vänta till nästa vecka istället (eftersom jag tänkt följa med Elias på jobbet torsdag, fredag men säg inget till honom ;)). Snart ska jag åka till E-tuna också för att fika med två av alla mina underbara vänner och hämta lite bilder som de tog i lördags också. Det är så kul att titta på bilderna medan minnnet fortfarande är färskt också för att minnas vår underbara dag :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar