2010-04-02

Sista dan

Hade som sagt min sista dag på praktiken igår. Men jag förneka det hela tiden och ruskade intensivt på huvudet varje gång någon påminde mig om det. Men kladdkakan var uppskattad hos personalen och även jag måste säga att jag hade lyckats riktigt bra med dem, de var perfekta båda två. Sen fick jag ett fint paket som tack för allt. Fick en barnkammarbok, väldigt fint blev så glad. Sen kom ungar och överöste mig med kramar innan jag hunnit resa mig upp så det två små som satt i mitt knä blev nog lite överrumplade vilket jag också blev iofs men kramar är ju alltid mysigt.

Men idag märker jag av att praktiken är slut för idag vill min hals inte riktigt vara med. Den gör redigt ont och irriterande. Annars har det varit en bra dag. Blev påskfrukost i Ärla och sen en liten promenad. Har även nålat sidenband på det som eventuellt ska bli min slöja. Tror att det kommer bli redigt fint, bild kommer nog upp när det är klart.

Imorn bär det av till örebro och familjen. Bara umgås, mysa och ha det underbart, vila upp sig lite kanske. Ska även göra inbjudningskorten är det tänkt, de kommer bli såååå fina tror jag :).

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar