2010-04-20

det går bra nu, kompis det går bra nu....

Det är så det känns just nu iaf... Vi ligger lite före i våran planering av hur långt vi skulle ha hunnit med examensarbetet vid den här tiden så det känns som att vi kommer kunna vara klara i god tid och verkligen kunna finslipa det bara :D.....Så man ser verkligen ljuset i tunneln nu och det känns bra, tror att det kommer gå lika bra imorn men man vet aldrig....

Har även pysslat lite igen i veckorna och igår blev det klart. Jag blev riktigt nöjd själv måste jag säga och är rätt säker på att det kommer bli fint på den stora dagen....Men det blir en överraskning, ska försöka komma ihåg att ta bild på det då så man får se det i en helhet. Men å vad snyggt det kommer bli tror jag med största sannolikhet :D

Så det känns bra just nu som sagt. Ska bli så skönt att få vara klar och bara njuta om dagarna, inte behöva plugga varje helg utan kan ta vara på de dagarna tillsammans med Elias och hans familj och min familj så klart ibland också. Och börja planera för den stora dagen på riktigt kanske också. Men framförallt är det jobb som ska sökas så fort det kommer upp nåt intressant och sen ska lägenheten och lite annat sägas upp innan månaden är slut...mycket att tänka på men jag tycker om det :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar