2010-04-12

åhhhhhhh

Blir så frustrerad och ledsen för situationen som är just nu bland folk i min närhet. Vet inte vad jag ska göra och hur jag ska bete mig just nu. Orkar verkligen inte mer och vill bara att allt det här ska vara över, men tyvärr så kommer det nog dröja länge till innan det kommer bli åtminstone lite bättra. Det kan aldrig gå tillbaks till hur det var det vet jag men läget kan ju bli lite stabilare iaf tycker jag nu. Jag blir så tudelad verkligen och det är verkligen inte roligt just nu. Men det är tur att det är sista terminen i skolan nu så man har en hel del att göra och lite annat att tänka på så man kan koppla bort allt det tråkiga en stund. Sen är det bara att be och hoppas på det bästa eller iaf att det blir så bra det kan i situationen som råder.

Nu ska jag måla lite giraffer, ett sätt att koppla bort allt och tänka framåt till något roligt istället :D

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar