2010-04-07

Lägenhet

Vi har varit och kollat på en lägenhet idag. Det är en trea och ligger i Åkers styckebruk och vi har första tjing på den så det var ju roligare att åka och titta på den då. Och jag måste säga att lägenheten är underbar. Behöver lite nya tapeter i vissa rum men annars så är det inget fel på den. Den har hel kylskåp och frys vilket innebär mycket utrymme för lite allt möjligt i matväg, typ kakor för att bjuda på när man får besök. Det är även dusch i badrummet och jag gilalr det mer än badkar, det är då bökigt att duscha i badkar tycker jag och jag är verkligen ingen badmänniska har ingen ro att bara ligga i badkaret, tröttnar efter typ fem minuter. Sen är det en långsmal hall, kan ju inte göra jättemycket kanske men lite saker kan man ha där. Jag längtar så mycket att få flytta in där och göra det till vårt med lite inredning och möbler. Elias kommer flytta in i juli om det nu inte på nån förmågan skulle va så att vi ändå inte får lägenheten men det tror jag inte. Åkers är även en väldigt mysig liten håla med fina naturområden och nära till vatten. Kommer bli fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar