2010-04-09

och jag som skulle plugga....

Det gick sådär idag. Blev hämtad vid lunchtid av Elias och en del av hans familj sen bar det av till typ ortopediska fast en butik och där blev jag på tvingad inlägg. Eller påtvingad och påtvingad, elias erbjöd sig att köpa det till mig så jag inte ska ha så ont när jag går på långpromenader. Vi får se om det blir nå bättre men de här inläggen är ju helt formade efter hur mina fötter är skapade så det ska nog gå bra. Sen fick jag nya skor också som jag inte hunnit slita ut innan inläggen kommer i ska hämta dem på onsdag, sk bli intressant att se hur det blir i skorna och om det gör nån skillnad på min lite ömma kropp och framförallt fötter så jag och älskling kan gå på långa promenader sen i Åkers och ärla så klart oxå :)

Men vilken dag, hela eftermiddagen försvann på stan och tuna park. Men fick ju iofs lite pluggat på fm så lite har jag ju gjort idag. Har även gjort ett par giraffer i lera de här senaste dagarna som ska målas nån dag nästa vecka blir det nog. kommer nog bli redigt bra, det är så roligt att få utlopp för sin kreativitet just nu. Dock är det lite jobbigt att det inte kommer till användning förrän på bröllopsdan om x veckor :) men oj va fint det kommer bli då, jag längtar så.

Nu ska jag kolla klart på Skavlan och umgås med min underbara blivande nya familj.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar