2012-02-09

Speciell body

Elias har ju bytt jobb men han kommer ändå att vara en lastbilsschafför i hjärtat och han saknar lite att köra lastbil. Så för att hedra honom och kanske framförallt företaget han jobbade på så kom jag på tanken att gör en speciell body till vår lilla skatt. Dock var ju Elias lite kräsen och tyckte mest att det var roligt att ha den när vi åker upp och hälsar på på Bst när bebisen kommit så han tyckte det räckte med att sätta dit ett klistermärke men jag tyckte det kunde vara kul att ha annars också även om det så klart är roligast att ha den på den lille när vi åker upp. Men jag vill gärna ligga lite mer energi på den. Så det blev till att först hitta en grön body som är i rätt mörkgröna färg som det är på lastbilarna på BST och sen hitta rätt textilfärg som passar in. Sen var det visst lite fel stil på stencilen jag först beställde så när jag var på stan i tisdags hitta jag en mer som var mer passande för min man. Tänk vad mycket energi och kraft man kan lägga ner på en body som min man bara anser är rolig att använda en gång, men lovar att den kommer användas fler gånger så klart. Igår började jag trycka men blev inte riktigt så tydligt så idag fick det bli en omgång till och denna gågn tycker jag att det syns tydligare iaf. Så nu ska det bara torka i 24 h och sen stryka på för att det ska sitta och för säkerhetsskull kommer den inte tvättas förrän den varit i Södertälje :). Jag är nöjd, hoppas min man blir lika nöjd. Jag tror de på företaget kommer gilla den iaf :)




Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar