2012-02-14

alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag. Jag passade på igår att kolla efter present till min man när jag var och fikade med A igår på stan men hittade inget. Vilket jag berättade för min man och även pikade om att det vore roligt att få en bukett rosor idag men trodde inte på att det skulle ske. Min man är väl inte så där jättemycket för att köpa presenter eller sånt och speciellt inte om det inte är födelsedag eller jul även om han vet att jag skulle uppskatta det. Vilket jag har vant mig vid, han visar sin kärlek till mig på andra sätt så hade som sagt inte förväntat mig nåt. Istället passade jag på att laga lite lyxigare lunch idag. Blev kycklingwraps och sen tog jag även fram de två lite finare glasen med hjärtan på och tände lite ljus tills mannen kom hem på lunch. Sen när han kommer hem för dagen nu ikväll kommer han med en bukettrosor som han köpt på vägen hem. Inte nog med det så när han bad mig kolla extra noga i buketten hittade jag ett armband som jag haft hur länge som helst men som för typ ett år sen gick sönder i bilen ner till stugan tror jag. Så det blev liggande i bilen och jag hade helt glömt bort att jag hade det. Men idag av alla dagar passade han på att laga det på jobbet så nu kan jag använda det igen. Han är rätt underbar min man när han lägger den sidan till <3

Blev riktigt glad eftersom jag inte ens förväntat mig en bukett och så fick jag till och med mitt armband lagat vilken lycka.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar