2012-02-21

Fynd

I lördags fick jag med mig mannen till tuna park. Skulle köpa vitamintabletter eftersom mina var slut men passade på att gå runt i affärerna också. I helgen hade de dessutom garage sale och vi lyckades hitta lite på rea. Vi hitta ett par manschesterbyxor till bebisen och en grön body med ugglor för totalt hundra spänn, helt okej tycker jag. Vi hanlade även fyra ljuslyktor för 80 spänn som förrut kostat hundra för två. Jag hade beslutsångest för vilket färg jag ville ha så min underbara man sa att jag fick köpa fler så blev två gröna och två frostvita. Visste inte riktigt var jag skulle ställa dem när vi kom hem så de fick åka in i i byrån där finporslinet står. Men igår fick jag lite vårfeeling och inspiration så då åkte de gröna fram på köksbordet alldeles brevid vasen med rosorna min man kom hem med på alla hjärtans dag. Idag fick jag ytterligare lite inspiration och klippte av en ros och satte i den ena ljusstaken. Tycker om färgkombinationen som blev.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar