2012-02-04

Sjukstuga igen

Ännu en gång är det dags att bädda ner sig i soffan. För två veckor sen hade jag diarre och imorse var det visst dags igen. Vaknade med skitont i magen och blev sittande en stund på toaletten. Sen vart det även att ta fram hinken också och förvarna mannen om att han hade en spya att ta hand om, han inte mer än varna honom innan det var dags. Var tydligen inte så mycket som kom upp och sen dess har jag ändå känt mig okej. Men har undvikit att äta värsta frukosten för säkerhets skull. Men det är lite intressant ändå. Jag har lyckats undvika att spy sen jag gick i mellanstadiet och haft turen att slippa den underbara vinterkräksjukan. Inte hade jag heller några direkta morgonillamånde i början av graviditeten men nu är det andra gången sen jag blev gravid som jag spyr. Har svårt att veta om det är vinterkräksjukan eller nåt annat som spökar mn den här gången har jga inte haft så ont i ryggen som jag hade sist det jag spydde. Men har känt den lilla röra sig iaf så det känns ju bra iaf. Har fortfarande lite ont i magen ibland men inte som i morse. Men blir till att vila och se vad som händer om det är färdigt nu eller om det ska komma mer eller om det kanske är nåt annat som är på väg att hända. Det återstår att se.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar