2012-02-17

Promenad

Har börjat gå en liten runda så gott som varje dag efter maten denna vecka. Det är rätt skönt att komma ut och få lite frisk luft och röra på sig lite och inte bara sitta i soffan hela dagarna. Går inte så specielt långt eller fort men skönt att få röra sig och sen kunna vila i soffan för för det mesta är man helt slut. Men kan inte hjälpa att varje gång att längta till den dagen jag åter igen orkar gå Hedemora rundan. Att få gå en lång promenad i lite snabbare fart och som varar lite längre än 20 min och verkligen känna sig slut när man kommer hem. Just nu ser jag ju verkligen fram emot att få gå rundan med lilla "Gizmo" i barnvagnen. Ser verkligen fram emot det. Är så sjukt trött på att vara så här trött och tung och inte orka nånting. Så nu för den snart komma så vi kan gå på lång promenader tillsammans. Eller den behöver ju inte gå men iaf :). Var hos barnmorskan idag och allt så bra ut, fortfarande dubbelslag som kommer var 5-10 min. Den lilla har även sjunkit ner lite, den har inte fixerat sig än men kommer inte vända sig nåt nu utan antagligen fortsätta sjunka ner vilket jag ser fram emot så mycket, kunna andas normalt igen :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar