2010-11-28

inflyttningsfest

Igår hade vi äntligen vår inflyttningsfest med kombinerat julmys. Det var faktiskt väldigt trevligt, det kom en hel del människor vilket var trevligt. Men eftersom jag självklart har blivit förkyld igen så var jag rätt trött efteråt med alla förberedelser inför också som tog på krafterna. Men som sagt det var trevligt att ha en massa människor här hemma även om en del inte kunde komma så var det trevligt att de som kom kom. Blev många trevliga samtal och uppdateringar om vad som händer i ens vänners liv som man kanske inte träffat på länge. Och vi köpte en skänk i fredags också som han bli någorlunda färdigmonterad innan festen så den kunde användas som avlastningyta också vilket var bra för det var en hel del som skulle ställas fram men vi har tyvärr inte så mycket arbetsyta i köket så skänken vart superbra att ställa godiset och frukten på :) Sen  kommer den få innehålla finporslinet efter som pappa frågar varje gång vi är hemma om jag inte ska ta med mig finporslinet hem men nu så. Tror det kommer bli jättebra...

Men känner att jag skulle vilja ha en eller två dagar till på den här helgen för hela den här dan har också gott åt till en hel del annat än att bara vila upp sig inför arbetsveckan som kommer. Hade sömdagsskola idag på förmiddagen och sen blev det en tur till stan och kolla lite för att sen gå på möte i ärla på eftermiddagen. Så nu äntligen har vi landat hemma i soffan men nu är det snart dags att gå och sova så man får lite sömn inatt. Imorn har jag medarbetarsamtal med min chef. Är lite nervös eftersom jag aldrig haft det förrut och inte vet vad det går ut men det ska nog gå bra.

Nej nu blir det lite tv sen är det dags för sängen för imorn är det en ny vecka.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar