2010-11-10

snöoväder

Igår var inte en trevligt dag att åka hem från jobbet på. Då önskade jag faktiskt att jag hade lite närmre till jobbet. Och som grädden på moset så dog telefonen lagom som jag skulle gå hem eftersom jag helt glömt att ladda den under natten så det fanns ingen chans att ringa Elias om nåt skulle hända. Men körde sakta och säkert hem från jobbet och kom hem hel, visserligen tog det en timme istället för 35 men hem kom jag iaf :). Men det var ändå nästan värst att åka till jobbet imorse för det var inte riktigt plogat på vägarna de enda som var okej var motorvägen. Jag tycker om snö men inte riktigt igår när det var snöoväder när jag skulle åka hem. Men idag på jobbet blev det pulkaåkning för barnen. Jag passade på att göra en snöängel, några snögubbar gjordes och så kastades det några snöbollar för i förskolan får man  kasta men inte i skolan och mest var det nog vi vuxna som kastade på varandra. Så skönt när man får vara lite barn ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar