2010-11-01

Äntligen...

Så ville frogge komma ut så idag blev jag moster för femte gången :). Denna gången blev det till slut en kille. Vi som hade förlorat hoppet på att det skulle komma nån kille i vår familj men frogge bröt trenden. Det blev som sagt en liten kille som ska få heta Filip. Han ser riktigt söt ut på bilden jag fick i mms:et.

Som synd är ska vi åka bort i helgen så vi kan inte åka till Örebro för att hälsa på och se honom live men nästa helg ska vi nog försöka ta oss dit så vi får se på den nya familjemedlemen. Som sagt ska vi åka bort i helgen, Elias ska åka till rucklet och hjälpa sin far att fixa lite där samt stänga ner i stugan. Själv har jag planeringsmöte på fredagen och missar min tidiga fredag så jag kan inte följa med. Men jag ska istället åka till Jönköping på lördagen för att gå på återträff med bibelskoleklassen. Ska bli så roligt att träffa dem igen. Men eftersom jag inte kan följa med ska Elias åka till rucklet redan på torsdagen. Men som "tur" är har jag ju föreläsning på torsdagskvällen så vi kommer inte ses nåt på torsdagen så vi får passa på att vara med varandra på onsdagskvällen. Känns lite jobbigt att vara borta från min man så länge. Jag var ju borta på kurs när jag började jobba men nu är det han som ska vara borta och jag som ska få sova själv i sängen i hela två nätter. Men det ska nog gå även om det kommer vara jobbigt.

Nu blir det att lägga sig i soffan och försöka hålla sig vaken en liten stund till innan det är dags att sova.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar