2010-11-08

underbart trevlig helg

Denna helga har spenderats i Jönköping. Var återträff med bibelskolan i lördags, vi var inte så många men vi hade väldigt trevligt. Vi var tio stycken plus två små koretbobebisar, som var så söta. Det känns så konstigt att se en klasskompisar med ett barn i famnen. Och jag kan inte låta bli att längta tills jag får min egna bebis men det kommer dröja ett bra tag. Måste jobba lite innan så jag får några pengar när jag är mammaledig och få passa på att umgås med min underbara man lite själv men ni som känner mig vet hur mycket jag älskar barn så det finns perioder då jag har så svårt att vänta och vill ha en på gång så fort som möjligt men det går inte ;). Men som sagt det var en väldigt trevlig lördagskväll som slutade väldigt sent men det var det värt. Var så trevligt att få prata lite med C på kvällen så det blev rätt sent.

Sen på söndagen gick jag på A6 så gott som hela dagen medans jag väntade på Elias som var på väg hem från rucklet och fick hämta upp mig på vägen. Men att släpa på tunga väskor hela dagen gjorde att jag blev rätt trött sen när jag väl satte mig ner i bilen. Var väldigt skönt att få komma hem även om det som sagt var en underbar helg. Men är fortfarande rätt trött fortfarande känner jag, blir att hoppa i säng så fort som tvätten är färdigtvättad och så gott som torr.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar