2010-06-30

viktigt samtal

Ikväll har vi haft ett väldigt viktigt och lärorikt samtal som växte många tankar det vill säga vi har haft vigselsamtal med våran vigsel förrätare. Det gäller att vara ute i god tid när han ska ha semester och sen flytta upp till norrland. Men det var väldigt trevligt och det väckte som sagt många tankar som vi inte direkt tänkt på innan eller iaf inte pratat om tillsammans. Men det känns rätt bra och vi har ändå fått mycket gjort och jag länktar så på att de här tio veckorna som är kvar ska gå fort samtidigt som jag inte riktigt vill det för det är fortfarande en hel del kvar att göra. Och har ju märkt att tiden grå rätt fort det är redan bara tio veckor kvar, hur ska det gå :S.

Och som ett trevligt avslut av dagen surfade jag in på studentportalen på mdh:s hemsida och fick då se ett g på hemtentan, kan det bli bättre liksom? Ska nog hämta ut den imorn, nyfiken på om jag fått några kommentarer av lärarna. Sen ska jag kolla vad jag behöver göra för att få ut mitt examensbevis :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar