2010-06-01

mitt beslut

Nu har jag tagit mitt beslut. Det innebar att jag idag har tackat ja till ett jobb i Eskilstuna, känns väldigt bra men ofattbart ändå, lite svårt att förstå att jag är färdig snart. Idag har vi ventilerat vår c-uppsats och den blev godkänd, ska bara fixa lite sen är den redo att läggas upp :S. Är så svårt att få in att jag nu bara har en hemtenta kvar sen är jag klar förhoppningsvis så sjukt. Så imorn ska jag läsa igenom min tenta för kolla att jag har med allt sen blir det all lämna in den och hoppas på det bästa. Sen är det fullt upp hela sommaren. Nästa helg gifter min syster sig och på midsommar blir det lite kalas i Strömstad för att fira lite folk i Elias släkt som fyller jämt imorn. Och direkt efter det blir det läger för min del. Någon stans där emellan ska det hinnas med lite packning för om en månad får vi lägenheten :). Och eftersom Elias antagligen har semester i Juli så blri det att tömma och städa ur min lägenhet innan vi åker till rucklet.

Sen blir det härligt semester i några veckor. Sen blir det lite smålugnt typ i augusti förutom x antal födelsedagar. Sen i september är det det verkligen händer. Då blir det bröllop för våran del och sen börjar jag jobba :D

Så denna sommar kommer vara annorlunda, fullspäckad men underbar.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar