2010-06-14

bröllop nummer två i nilsson town

Så har Största systern äntgligen fått sin Bo till man. Det var så fint bröllop och de sa båda ja i lördags. Jag var även med innan och tog kort på brudparet och barnen deras. Det är lite roligt att få vara med när ens familjemedlemmar gifter sig och detta var ju andra gången detta skedde.



Och självklart togs den nu traditionella syskonkortet i åldersordning så nu är de två äldsta gifta. Och jag har en känsla av att alla fyra bröllop kommer skilja så åt på olika sätt. De som har varit har vart väldigt roliga och trevliga men ändå är de inte alls lika varandra. Vilket inte är så konstigt vi är ju lite olika alla fyra och har olika personligheter. Men det kan bli roligt sen och kolla tillbaka på alla fyra korten sen efter att alla är gifta och se hur vi förändrats under alla åren och hur olika vi sett ut på alla korten :)

Och här du det mästkommande brudparet i familjen så som vi såg ut på systerysters bröllop. men det är ju inte direkt en hemlighet längre och jag längtar så till jag får min Elias :D. Och när man var på bröllopet så var det klart man inte kunde låta bli att tänka fram till sitt eget och hur det kommer bli och jag kan lova att även det komemr vara annorlunda än de två första systrarna.
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar