2010-06-18

goda vänner

Det har jag många :). En av de bästa har dock flyttat allt för långt bort från mig och är otroligt saknad och det är nu nästan ett år sen vi sågs sist vilket är allt för länge. Det har hänt en hel del i våra liv sen dess om man säger så. Hon har fått en underbart vacker liten dotter och jag är i full fart med att planera bröllop :)
Men idag tog jag tag i saken och slog en pling till henne för att få höra hennes röst och snacka lite skit. Och det är så skönt när man så fort man pratar med någon blir precis som man brukar vara tillsammans. Vi är rätt flamsiga tillsammans vilket är skönt tycker jag att ha vänner som man kan få flamsa med och bara ha roligt tillsammans. Denna underbara vän är även kallad min värlämning inte för att hon är frn värmland utan för att vi alltid på nåt sätt börjar prata värländska med varandra när vi ses. Som sagt vi är fullständigt normala nrä vi umgås med varandra och det är riktigt skönt. Man ska ha många goda vänner som tar fram alla olika sidor hos en :).

Tack för det lilla samtalet underbara M, det får vi göra om nån gång snart :D

Kram


tid med vänner en kall vinterdag för ett och ett halvt år sen :)

2 kommentarer:

  1. Heeeej min underbara värmlänning :D Kikade in på din blogg, åååå vad rörd jag blev när ja såg att du skrivit om mig ;) De va så kul att du ringde. Jag är så glad att få vara din vän :) Ååå minnen från den där bilden me dig, mig å våran härliga Johanna. Good times! De där måste vi göra om :D Saknar dig starkt kompis!! Många kramar från Mariiia =)

    SvaraRadera
  2. Åh tack själv :D..Ja den dag var rolig precis som många andra dagar vi haft tillsammans. Du ska veta att du är otroligt saknad här med. Ja absolut måste vi göra om det nån gång. Kramar

    SvaraRadera