2010-06-10

fixa

Jag fick ett infall ändå fast jag inte trodde det. Ville så gärna ha kjolen idag när det var dags för studentfirande. Så jag sydde in kjolen, blev inte perfekt men det duger för mig iaf :)

Och nu är ringen köpt också men ska in för gravering så den kommer inte hämtas ut förrän om tre veckor ungefär men den är sååå fin. Längtar så mycket nu, imorn är det bara tre månader kvar :) det är verkligen en blandad känsla, självklart längtar jag till att bli fru Eklånge men det går lite väl fort men känner ändå att jag har koll på det mesta just nu det enda stora som är kvar nu är buketten och sen ska det handlas mat men det behöver man ju inte göra förrän veckan innan typ eller lite tidigare men som sagt det mesta är klart så nu kan tiden till den stora dagen gärna gå rätt snabbt men inte för fort för vill hinna njuta av tiden fram oxå :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar