2010-06-10

röjning

För att fördriva dagarna lite nu när man inte har så mycket att göra om dagarna så har jag dels packat så mycket som möjligt så det ska gå fort när det verkligen är dags.

Men idag håller jag på att rensa i klädkammaren och garderoben får också en genomgång. Dock kan jag inte säga att det är så mycket kläder som försvinner många åker tillbaka trots att de inte används på ett bra tag. Men det är så roligt att gå igenom sina kläder för man återupptäcker en del och min tanke är att använda dem mera i framtiden. Men framförallt har jag återupptäckt mina kjolar och det passar ju så bra med tanke på att det är sommar nu och då kan de få komma till använding :). Har dock en kjol som egentligen är lite för stor men eftersom jag tycker om den så mycket, den är härligt sommrig så den får vara kvar och den sitter ändå helt okej. Det är nästan så jag överväger att ha den ikväll när vi ska på studentfirande, men vi får se hur det blir kanske kommer den bara hänga i garderoben och lysa upp min dag eller så kanske jag får ett ryck och kanske syr in den lite så den sitter perfekt. Den som lever får se men jag är rädd för att det blir det förra och inte det senaste men men.

Idag ska även ringen beställas är det tänkt, hoppas bara att Elias hinner hti innan de stänger och att ringen e kvar.

Ne nu tillbaks och prova kläderna :D
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar