2010-05-04

jag vill vara ledig ledig

Jag vill vara ledig ledig, bara sitta brevid brevid. inte göra
nånting nåntign alls bara göra nånting najs.

Sitter och renskriver anteckningar från en av alla böcker som ska vara med i meritportföljen. Har spotify på och lagom jag sitetr där och är allmänt trött på boken så börjas Magne smiths ledig spelas på spotfy och jag kan inte låte bli att le för det är precis jag känenr dte just nu. Så man kan lugnt säga att den kom väldigt lägit och verkligen passade in i mitt känslotilstånd.

Men börjar ändå se ljuset i tunneln igen och känna att det inte är så långt kvar och att jag nog trots allt komemr hinna med att bli klar i tid. Idag skickade vi in examensarbetet till urkund så vi hoppas att våran handledare är nöjd med våra sista ändringar och att vi kan lägga undan den och verkligen fokusera på meritportföljen nu. Som det kanske märks så är det lite uppåt igen idag och jag känner att jag kommer nog kunna hinna med min planering som jag lagt upp för denna månad. För man ser ändå att det är väldigt lite kvar att renskriva från boken nu och nästa bok är snart utläst och ska också in för att sen läsa lite andra böcker som inte måste vara med som jag tror kan ha något intressant som jag kan ta med i meritportföljen. Och har även intalat mig själv att dessa böcker behöver jag inte plöja från pärm till pärm :)

Blir tyvärr många inlägg utan bilder just nu men finns inte mycket av det som händer i mitt liv som kan visas med bilder. Så ni får hålla ut tills det börjar lugna ner sig lite så kanske det komemr lite bilder och så länge får ni nöja er med bara text :)

nej nu blir det dags att gå tillbaks till boken

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar