2010-05-10

anställningsintervju

Har precis varit på anställningsintervju som var upplagd så att man först träffade chefen och sen fick man sitta med facket så egentligen var det två intervjuer. Åh vad jag tycker det är jobbigt med såna intervjuer, det är så svårt och veta vad man ska säga för att ge ett bra intryck och om det man säger är bra. Det är hur jobbig som helst och man har alltid så många bra svar efteråt eller precis innan så vet man vad man ska säga men när man väl sitter där och får de där kniviga frågorna så vet man inte vad man ska säga och vad de tycker om det svar man ger. Men det är bara att vänta och se sen får vi se hur det blir om jag får jobbet eller inte.

Jag har även en annan intervju för en annan förskola som jag ska gå på och se hur det går på den. Jag är rätt kluven än så länge vilken av dem jag helst vill jobba på för båda har sina fördelar. Men jag lägger det i Guds händer så blri det bäst så, det är ändå rätt skönt att ha det att luta sig mot. Att liskom låta Han sköta det är ändå det bästa för att veta att det blir rätt liksom.

Men men är rätt slut nu efter att hela eftermiddagen nästan gick åt till intervjuerna, får se om jag orkar sätta mig och plugga lite. Det är ju inte jättelockande direkt men vi får se får kanske nåt litet gjort iaf.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar