2010-05-17

Mellbystrand

Är nu hemma igen från helgens mintur till rucklet :D

Har varit lite hlavdåligt väder och jag har för det mesta sittat i friggan och pluggat på meritportföljen. Har gått väldigt bra tycker jag ändå, själva förarbetet är klart och första rubriken så gott som klar och nästan andra också så nu är det bara att sitta här hemma och skriva klart de återstående rubrikena. Men i fredags kväll så drog vi till havet för att kolla in vågorna och solnedgången. Vi åkte till hovs hallar och där var det stenstrand med höga stenrösen och lite annat. Var väldigt trevligt och så blev det än en liten träning inför bröllopsdagen för E höll på att placera oss på lite olika ställen för att fotografera och jag fick även träna på min höjdrädsla vilket ändå gick rätt bra. Har börjat släppa ltie på min försiktighet också sen jag träffa Elias vilket är bra tycker jag, blir lite roligare när man vågar lite mer :). På lördagen blev det krocket på kvällen och jag fick uppleva hur det är att spela det med G men jag tyckte det var roligt (så länge han inte sköt bort mig iaf) och även jah blev tävlingsinriktad.

I söndags så drog vi iväg efter frukost för att stanna till en längre stund i Jönköping. Det var väldigt trevligt för jag fick tärffa C och H från kortebotiden igen. Vi åt god mat och pratade och Elias blev ltie utfrågad (och jag också iofs). Så nu har han träffat iaf två av de personer som ändå förgyllde året på kortebo och som även har bidragit lite till att jag har blivit den person som jag är :). Så tack frö den trevliga stunden C och H och tack även Elias som gav mig tillåtelse att stanna till i Jönköping en längre stund än bara käk på Mcdonalds :D.

Så som sagt hade en riktigt trevlig helg och är nu hemma igen i ett hem som verkligen ser ut som ett bombnedslag. Är rena hinderbanan här just nu, fullt med flyttkartongen i rummet och så har jag även börjat riva tapeter eftersom vi ska tapetsera om på lördag så just nu är mitt hem inte så värst hemtrevligt. Men det får gå och nästa vecka så är ju iaf väggarna snyggare men de kommer vara rätt tomma ändå efetrsom det inte kommer sitta så mycket på dem men jag lämanr dem i bättre skick än jag själv bott i två år iaf med katter som tyckte att de skulle rivas redan då :)

Nej nu blir det att gå tillbax till meritportföljen
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar