2010-05-11

nu får det vara nog

Det är så mycket tråkiga saker som har hätn i min omgivning just nu att det har blivit som en vana. När de kommer ännu en tråkig nyhet så blir det bara som en sak till och mottas lite likgiltigt och jag tycker inte om det men man har blivit så avdomnad just nu, det kanske är för att skydda sig själv jag vet inte men det är verkligen inget jag gillar iaf. Det är så man liksom går och väntar på nästa dåliga nyhet eller sak som ska skita sig rent utsagt. Men tycker allt att det får vara nog nu, nu vill vi ha roliga nyheter bara framöver det skulle sitta fint för det är just nu lite svårt att se alla de små glädjeämnen som ändå finns i vardagen men jag försöker påminna mig om det varje dag för att inte helt gå in i apati och leva dagarna i en dvala.

Nej, så får det bli, nu ska vi se det roliga och be för att allt det tråkiga ordnar upp sig på bästa sätt så får det bli, det hjälper inte att jag går omkring och är nere för det hjälper inte mina vänner. Det ända jag kan göra är att finnas där för att prata, sprida glädje och be för dem.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar