2009-09-30

Tenta

Imorn är det dags för salstenta i matte. Just nu känner jag mig rätt lugn inför morgondagen, känner att jag har stor koll det mesta och att jag kan det. Får hoppas det håller i sig tills imron när tentan ska skrivas.

Sen efter tentan blir det mer plugg men inför svenskakursen. det ska läsas och skrivas sammanfattning, inte riktigt roligaste just nu speciellt när man inte riktigt känner att man hittar det man ska skriva om i boken man läser men det löser sig nog på nåt sätt.

Och på lördag ska Elias äntligen få sin present. Vi ska åka till stockholm och gå på kvarteret skatan, ska bli riktigt kul tror jag och jag vet att Elias längtar efter det oxå. Sen kanske vi passar på att ta en sväng förbi lidingö (där förövrigt skatans spelades in) för att hälsa på hans bror och svägerska vi får väl se hur det blir.

Men det kommer bli en hel del plugg från min sida den här helgen oxå, men Elias är ju rätt van nu för tiden.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och ladda inför morgondagens tenta.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar