2009-09-14

sjukling


Denna gång är det dock inte jag utan Elias som sjuk. Igår låg han ner bäddad i husvagnen hela dan och ville inte göra nåt alls. Tyckte så synd om honom. Vi har varit ihop i snart åtta månader och det här är första gången sen jag träffa honom som han har varit sjuk och då var han riktigt dålig stackarn. Det blev ju inte bättre av att det låg en hemfärd på fyra timmar framför honom men han höll ut rätt länge innan jag fick ta över ratten. Det kan inte ha varit så roligt att bli så dålig när man inte är hemma och kan sova i sin egen säng. Förskylningen kom så fort oxå, udner lördan var han glad och pigg och jobbade på ordentligt vilken han tycker om att göra, sen på kvällen kom han in i husvagnen och sa att han trodde att han höll på och bli sjuk sen typ en kvart senare börja han snora och ha sig och blev på en gång helt slut och la sig i sängen.
Men det verkar som att han är bättre idag, har fått sova ordentligt inatt som tur är.


Själv ska jag snart dra in till stan för att kolla ut om jag hittar nån bra present till mig från Elias sen är det dags för information om C-uppsats, det är lite svårt att förstå att den ska skrivas redan nästa termin :S känns läskigt men ändå spännande tror det kan komma att bli riktigt bra

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar