2009-09-28

helg i öret

Denna helgen tillbringades i örebro med min familj. Det var en helg full med aktiviter men ändå helt underbar.

På fredan åkte vi förbi netonnet och jag införskaffade en systemkamera, det blev en nikon d3000 med två objektiv, 18-55 samt 55-200. Så det blev många kort tagna i helgen och jag e riktigt nöjd med mitt inköpt. Lägger kanske upp lite bilder senare. Sen på kvällen blev det pizza och lite umgänge med T och hennes familj.

På lördagen fick jag infall och bakade scones till frukost sen bär det av till björknäsgården för mig och elias. Ärla pingst hade familjehelg och jag skulle hjälpa till att passa barnen. Blev dock itne så lång stund eftersom det vankades mat hos mormor klockan tolkv. Sen var det kalas för mamma resten av dan, dock var det ändå en rätt lugn eftermiddag om man jämnför med förmiddan.

På söndan blev det kyrkobesök där jag träffa mina vänner A och A och deras lilla N världens sötaste bebis, det är nog min favvoritbebis just nu. Jag fick honom att sova, det känns ju bra, men han var rätt glad den tiden har han var vaken.

Elias har tydligt märkt av min förkärlek för barn, så fort det är en unge i närheten så är det dit min uppmärksamhet går. Och just nu finns det en hel del småbarn i min närhet i olika åldrar. Men Elias är rätt bra på att busa med barn oxå även om det kanske inte e det han tycker bäst om till skillnad från mig :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar