2009-09-12

23

Så ahr man blivit 23 alltså.

Födelsedagar nu för tiden sticker inte ut lika mycket som när man var liten. När man var liten var det ju så spännande att fylla år så man nästan hade svårt att sova dagen innan och så låg man och väntade på att familjen skulle komma och väcka en med paket. Nu för tiden när man fyller är det precis som vilken dag som helst. Man vaknar och går till skolan precis som vanligt, den ända skillnaden är att telefonen gör mer väsen av sig än vanliga dagar.

Men jag hade ändå en bra födelsedag var några stycken som kom på fika på kvällen så det var ju trevligt iofs att umgsås och få prata om allt möjligt. Sen i går drog vi till Melbystrand så fort Elias slutat jobbat. Så nu sitter jag i husvagnen som just nu e varm och skön. Men det var den inte inatt då log vi och frös under täckena. Elias pappa sa på kvällen att han satt på värmen åt oss och de lös ju om lampan så vi gick och lade oss men vaknar under natten och fryser väldigt mycke. Elias går upp för at höja värmen men det hjälpte inte heller. Sen nu på morgonen upptäcker Elias pappa att han inte stoppat in kontakten i andra änden, så det var inte kosntigt att det var kallt inatt eftersom vi inte fick nån värme i husvagnen. Men inatt ska det va varmare för nu är det som sagt varmt i husvagnen. Jag sitter och försöker räkna matte, men just nu har jag slutat för jag förstod inte hur jag skulle räkna och då gav jag upp :( men ska försöka lite senare igen och se om jag fattar bättre då.

Nu ska jag gå ut i den friska luften en stund och se vad som händer i rucklet som det arbetas flitigt på nu, ett rum har rivits sen sist vi var här (det gjordes efter Elias och jag åkt hem och de andra va kvar) ser bra ut och det kommer bli riktigt bra sen när det är klart tror jag.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar