2009-10-03

Kvarteret Skatan

Så var det äntligen dags, Elias fick billjetter till kvarteret skatan när han fyllde och nu är det äntligen dags. Kommer bli riktigt roligt. Vi åker lite tidigare till storsholm för att hälsa på Elias bror, ska äta lite där och ta upp hans motorcykel. Och som Elias mamma sa, få in känslan genom att se det riktiga kvarteret skatan. TV-serien spelades in nästa precis där dem bor ås det e ju lite roligt och tidigar bodde de precis vid torget där visa delar spelas in.

Tentan kändes förresten bra i torsdags. Kände när jag bläddra igenom den först att jag kunde typ allt på tentan så det kändes bra men visst är man ändå lite nervös för hur det går och vad resultatet blir men jag hoppas att jag blir godkänd iaf.

Nu ska jag göra mig iordning.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar