2009-10-29

LOV!

Eller lov kan man väl egentligen inte kalla det, men har bara haft en lektion denna vecka och det känns ju riktigt skönt. Men istället har det varit lite hemmapluggande, men det har inte heller vart så farligt, har bara kvar det sista på båda uppgifterna så det känns bra, men vet med mig att jag hade kunnat blivit klar tidigare i veckan. Men eftersom min förkylning kom tillbacka i söndaskväll så har jag tagit det lugnt och bara pluggat lite grann i början av veckan och sen mest legat och slöat eftersom den valde att sätta sig på balanssinnet denna gång. Men nu känner jag mig mycket bättre har bara lite ont i halsen fortfarande och snorar lite ibland emn annars e det bra, ingen karusell längre hela dagarn iaf.

Vi var hemma en sväng i örebro i lördags och det var roligt att få träffa familjen igen och busa lite med L och så bala vi sockerkaka oxå som blev kalasgod :D. Fick även lite roliga nyehter från mina systrar så nu ha vi två bröllop och en bebis att se fram emot nästa år, ska bli riktigt roligt.

Har förresten småt börjat på bröllopsplaneringen här hemma, kommer antagligen bli i september som det kommer ske för våran del och så har jag börjat lite småt med bordsplaceringskorten eller så. Ska göra hjärtan där placeringskortet ska sitta på och med tanke på hur många som står med på inbjudningslistan nu så kan det behgvös börja arbeta med det nu så man inte hinner tröttna innan man kommit upp i rätt antal. Lägger kanske upp en bild på dem senare.

Nu är det dags att ta tag i pluggandet igen och försöka boka en behövlig klipptid tills imorn.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar