2009-10-21

glädje och smått stresspanik


Fick resultat från mattetentan idag, lite tidigare än förväntat men det gjorde inte så mycket. Fick ett riktigt gott besked iaf, jag fick mitt första vg sen jag började på lärarutbildningen, vem kunde tro att det skulle ske på en mattetenta, kanske har lätt för matte iaf :). Jag fick tydligen 37 poäng och 40 e max så nåt bra måste jag helt enkelt ha gjort känns riktigt bra.

Men inte kan man va lugn för det. Från och med nu och tre veckor framåt är det typ skola som gäller hela dagarna, nästa vecka har vi bara en lektion men destomer att plugga hemma för till veckan efter ska en hemtenta in och så har vi ett bokseminarium som skall göra tills den veckan så det gäller att plugga varje ledig tid nästa vecka för att hinna med allt :S.

Sen är det nästa salstenta i matte som skall skrivas och den känner jag mig inte riktigt lika säker på som den förra.

kram

bild från i somras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar