2009-06-29

Melbystrand och Nilssontown


Kom igår kväll tillbax till örebro från en helt underbar weekend på västkusten, jag trivs verkligen där och längtar tills E har semester så vi kan vara där mer än tre dagar. Denna helgen tog vi det rätt lugnt, de var rätt varmt så man orkade inte direkt hitta på nåt speciellt så dagarna tillbringades mest sittande i en solstol me en tidning att bläddra i, tog även lite mså promenader till ica maxi lite då och då. Vi drog även ner till stranden några gånger för att leka av junior lite, junior e E:s brors hund. Han älskade att få leka i vattnet och skuttade fram i havet efter sin leksak som han lekte med.

Men nu är jag i örebro igen och ska snart ut och lägga mig i skuggan med en bra bok eller gå ut med katterna lite medans jag väntar på att systeryster ska vakna så vi kan hitta på nåt kul. Har kommit fram till att det finns fördelar med att va här nu under sommarn speciellt när det e så här varmt oxå. Dels finns det en stor trädgård med mycket skuggplats att befinna sig på om dagarna. Sen tohg jag mig även ner till källlaren en stund i morse för att ta en kvart på cross-trainern innan frukost, de va riktigt skönt och speciellt när de e varmt ute e de skönt att gå ner i källarn och träna istället för att gå ut för där är de iaf lite svalare, och gratis gym e ju aldrig fel måste jag säga. Har tänkt att jag ska försöka ta mig ner dit iaf några gånger i veckan men även gå ut å röra på mig lite när vädret tillåter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar