2009-07-02

jordgubbsfest


De var jordgubbsfest i täbygården igår så jag passa på att ta mig en promenad dit för att käka lite. Var jättemånga människor där men det brukar de va när det vankas jordgubbar och gott var det ju oxå :D. Jag lyckades även vinna pris på lotteriet och tipspromenaden, så nu är jag ägare till en blå glasskål och en ljuslykta mycket fina.
Gick hem oxå tillsammans med J men var mest social mot den som var i andra luren på telefonen. E ringde och vi pratade hela vägen hem om typ allt kom upp många nya samtalsämnen som vi inte diskuterat förrut och de va intressant måste jag säga och trevligt. Blev till slut en timmes långt telefonsamtal och stckarn som bara ringde och skulle säga gonatt men jag tror inte att han klagar direkt.
Nu ska jag snart sätta mig på tåget mot e-tuna och spendera helgen där, kommer bland annat bli kalas, en kompis fyller år så vi ska dit på lördag sen vet jag inte så mycket mer va som kommer hända men ska boka in en dejt me J nån gång under helgen oxå och så klart hägna me E en hel del :D
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar