2009-07-24

eskilstuna

Denna vecka har jag varit hemma i Eskilstuna. Har haft tid att umgås med mina vänner i flera dar. I tisdas luncha jag med Jos och sen gick vi en stund på stan. Sen träffade jag även Joh och Em och fikade med dem innan jag och johanna gick till kyrkan för att va med på bönen, de va skönt att få va i kyrkan och bara be i en hel timme, riktigt skönt va det.

Sen i onsdags va en lugn dag då jag bara va och sen igår blev de lunch med Jos igen, riktigt trevligt. Sen skulle hon träffa Ca så jag hängde med en stund medans jag väntade på att Ma skulle komma till stan för att vi skulle fika lite och ta upp gammal tid. Vi satt och pratade en bra stund om allt möjligt det var riktigt trevligt att få se henne igen, det var ett bra tag sen sist :).

Och idag ska jag luncha med Jos igen men denna gång ska vi äta hemma och jag ska bjuda henne på lunch :). sen ikväll e vi ett helt gäng som ska åka och spela äventyrsgolf, ska bli riktigt roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar