2009-06-12

lovely


Har under den senaste tiden insett hur underbart det är att vara kär och jag gillar verkligen den känslan skarpt. E lämnade in sin bil på service igår så han hann med att komma förbi mig en stund på kvällen och de var riktigt trevligt och fast jag har träffat honom några timmar igår så längtar jag så tills han slutar idag så vi får ses igen. känns som de va evigheter vi sågs fast de inte va det :D

Imorn lördag är det släktträff på E:s pappas sida så jag ska få träffa halva hans släkt i helgen och de vill inte säga så lite, båda E:s föräldrar kommer från en stor släkt så halva hans släkt e väl ungefär hela min släkt (eller inte riktigt men ändå) så e nog lite nervös samtidigt som det kommer bli kul att träffa dem. Men det svåraste kommer nog vara att hålla reda på va alla heter och hur de är släkt med varandra, E säger att jag inte behöver hålla koll på det efs han knappt sjölv har koll, men jag känner att jag gärna vill hålla koll på det så blir att ha hjärnan på helvarv imorn :S Men de ska nog gå bra har ju hela dagen på mig att lära mig det.

Och denna vecka har gått rett fort trots att jag inte haft nåt att göra på dagarna, så de båda r ju lite gott om jag inte får så många jobbtider. Har ändå sökt ett jobb som butiksbiträde på ett konditori i Askersund så jag får hoppas att jag får det. Då blir det att flytta in hos föräldrarna för sommarn, får se hur det går. sen får man väl pendla till E-tuna lite då och då under helgena så man hinner se sin älskling nåt oxå.

Har även fått mina resultat från en av kurserna jag läst denna termin och blev godkänd på båda de uppgiter som vi hade i kursen så det känns skönt att ha det avklarat. nu saknar jag bara 6 hp av den stora kursen sen kan jag lämna denna termin bakom mig och se fram emot nästa termin, som desutom är min näst sista så om ett år är jag färdigutbildad lärare :S har gått så fort dessa 2,5 år som redan gått och känns lite läskigt att man snart e redo för att komma ut i arbetslivet.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar