2009-06-08

sommarn

det verkar som jag kommer ah mycket fritid i sommar.
eftersom vi är tre stycekn som konkurrerar om två platser och de andra två är mer effektiva så kommer jag antagligen inte få så många jobbtimmar som jag skulle kunna önska vilket inte e så värst roligt hade faktiskt sett fram emot att få jobba lite och få tjäna ihop pengar så jag kunde köpa en systemkamera men just nu känns det inte som det kommer gå. känns ju superroligt just nu men men de e inte så mycket man kan göra och det e inte så lätt att hitta ett annat jobb nu heller. så jag får väl leva på min pojkvän och hans familj och min som jag sagt på skämt itne för att de heller känns så värst roligt om jag ska vara ärlig.

så idag blir de nog en dag i soffan som gäller känner inte direkt för att göra nåt vettigt iaf just nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar