2009-06-26

freda

jaha då var det fredag förmiddag helt plötsligt. Jag sitter och njuter av ljudet av motorvägen hundra meter bort, de e ett säkert täcken på att man är i Melbystrand.

Blev en sen biltur hit inatt. Man var lite sliten eftersom jag sovit på ett tunt liggunderlag natten innan så det blev inte mycket sömn. Fick hoppa in som ledare på ett barnläger två dar men de gjorde inte så mycket, de e alltid trevligt att få vara på läger. Sen passa jag även på att mysa med A och A lilla N som nu e tre månader, så jag var även lite nanny de här två dagarna. Men som sagt nu är det rucklet som gäller med förhopnningsvis mycket sol och trevliga stunder :D. Sen bär det av hem till Nilssontown igen för att försöka hålla rent hemma hos paranteserna, smat ge lite tid till katterna som jag typ inte sett på en hel vecka, de stackarna. Men det blir inte förrän på söndag nu ska jag njuta av havet, mat, pojkvännen och hans familj.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar