2009-06-07

helgen

denna helg har varit full med olika händelser av både bra och dåligt slag. men jag väljer att bara ta upp de bra händelserna :D

i fredas kom E och hämta mig för att vi skulle åka å hämta hans bil som vart inne på verkstan. sen tog jag hans bil och jag och J drog till uppsala över helgen medans stackars E fick klara sig för sig själv och desutom åka till örebro av alla ställen stackarn.

på lördan var det dags att gå på bröllop för att se J äntligen få sin T, de var så otroligt vackert och roligt att få va med å dela deras dag, hade hur roligt som helst. J är en sån fantastisk person och jag känner verkligen me henne i den glädjen hon känner just nu som nygift :D tycker så mycket om dig, de vet du och du e verkligen värd detta.

men det roligaste var från kvällen har egentligen inte me brudparet att göra. för att denna dag var de jag som fick va på andra sidan och se en av mina vänner bli ihopparad och få va den som e jobbig me sina frågor och menande blickar, de va så roligt och se dem när de prata flera gånger under kvällen och jag hade ju även den bästa placeringen av vänkretsen efs jag satt mitt emot dem och kunde studera dem hela kvällen, kommer vara roligt att se hur de kommer utveckla sig. och som sagt de va kul att stå på andra sidan och inte va den som fick alla dessa jobbiga frågor om va man tyckte och alla dessa menande blickar. så tyvärr J men jag kommer ge tillbax även om jag vet hur jobbigt de e så tycker jag de e så roligt att få va på andra sidan igen :P

idag drog vi tillbax till e-tuna igen och jag måste erkänna att de va så skönt att få komma tillbax till stan, inte för att jag haft tråkigt men det va skönt att få umgås lite me E denna helg om även bara en halv dag men de e ju som tur va snart helg igen. va så roligt att få köra bil så mycket oxå upptäckte jag denna helg, speciellt E:s bil e rolig at köra för den går så bra.

men nu ska jag nog sova för det har inte blivit så värsta mycket sömn de senaste dagarna och de känns och märks, stackars E fick utså mycket bus från mig de få timmarna vi han umgås denna helg, men som tur va tycker han om mig och för de mesta gör det honom inte så mycket när jag busar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar