2010-08-01

upppackning

Idag har vi tillbringat dagen i Åkers och börjat packa upp lite kartonger. Det har verkligen gett resultat och det börjar mer kännas som ett hem nu och inte en massa kartonger överallt som står i vägen. Vi har gjort i ordning köket, sovrummet och vardagsrummet så som det får se ut nu innan vi handlat lite nya möbler och sånt men det är redigt fint som det är nu ändå om man jämför med hur det såg ut innan med alla kartongerna. Men än så länge har dock inte jag fått in att det är mitt nya hem, kan ju bero på att jag inte sovit där än utan bara varit där över dan vilket ju gör en hel del för att det ska kännas som sitt hem. Men tids nog ska jag nog också få sova där :). Inte så värst långt kvar nu ändå, snart är sista osa dan bara en vecka kvar och det betyder att det snart är bara en månad kvar till den stora dagen och efter den kommer jag ju absolut sova där :D. Imorn ska vi iaf göra hallen, extra rummet och badrummet sen blir det att tillbringa Elias sista semestervecka i Örebro och umgås lite med min familj.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar