2010-08-18

mygginvasion

Det är det verkligen nu förtiden. Det går knappt att gå ut för då blir man attackerad av myggor och eftersom det har vart varmt idag och det inte gått att vädra heller för då kommer myggen in har det varit väldigt varmt inne speciellt nu på eftermidan. annars Idag har det varit en rätt lugn dag, på förmiddan var det bara jag och I hemma och alla andra var borta så vi myste lite sen var det dags för mysis att gå och sova. Då blev det lite lugn och ro för mig en stund så jag passade på att fixa lite med bordsplaceringen, det går så där men jag tror jag har lite koll på det nu men får låta Elias kolla också så får han se vad han tycker oxå men det är lite fix med det. Men sen på eftermiddan åkte J och H på kalas så då var det bara jag och grababrna kvar hemma och efter en stund tyckte mysis att han skulle sova lite igen och de stora sköter sig rätt bra själva så jag passade på att betala räkningarna som jag hade.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar