2010-08-13

fyrbarnsförälder

I förrgår lämnade Elias bort mig hos sin morbror eftersom jag ska bo där medans morbrorn är på jobbresa och hjälpa hans fru med barnen. Och jag kan efter en dag mycket väl förstå att hon ville ha hjälp eftersom han dels kommer vara borta så länge och sen så har de en liten ettåring oxå som tar mycket uppmärksamhet. De tre stora barnen klarar sig bra och har ju kompisar att leka med men det är den lille som gör att man kanske inte kan göra allt man vill. Men även om jag känner mig lite sliten redan efter första dan så tycker jag det är trevligt den lilla värstingen har ju så mycket charm som väger över de gånger han är lite krånglig så det gör ingenting. Och det är så mycket som händer just nu, vi övar på att gå varje dag även om han inte alltid är så sugen så tror jag nog att han kommer gå om två veckor när pappa kommer hem igen, det är iaf mitt mål :). Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar