2010-08-31

placeringskort

idag har jag fixat det sista med placeringskorten :). Blev rätt nöjd måste jag säga kommer nog bli redigt bra det där. Nu är det verkligen inte långt kvar bara elva dagar sen är jag äntligen fru Eklånge :D. Idag har jag även fixat med Elias morgongåva, där är jag oxå nöjd även om det är en väldigt låg nivå så tror jag att det kan vara något han kan tycka om. Hade tänkt att ge honom nåt annat men eftersom min ekonomi inte riktigt sa ja till det får det bli lite senare, kanske hans födelsedag nästa år, då borde jag ha lite mer att röra mig med :).

Nu för tiden roar jag mig med att sysselsätta mig bäst jag kan under dagarna och försöka fix mat till gubben när han kommer hem från jobbet och det går rätt bra men lite långtråkigt blir det. Speciellt när bröllopet spökar på mornarna så man går upp tidigt. Det blir som lite svårare att sysselsätta sig :) men det mesta är ändå under kontroll och det känns bra :) men man börjar nog ändå bli lite nervös nu.

Men imorn blir det att dra till Eskilstuna för att träffa min underbara vän J och luncha med henne :D ska bli så kul att träffa henne.

Men nu blir det att fixa käk.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar