2010-08-22

Kattungar

En av katterna som bor här i huset har för ett tag sen fått kattungar men man har inte vetat vart hon fött dem men idag följde jag efter henne när hon hade varit och ätit och hon visade så snällt var hon hade lagt dem. Jag trodde först inte att hon gjorde det eftersom det inte riktigt såg ut som ett ställe att ha ungarna på så jag gick iväg. Men när jag kom tillbaks igen och kollade på avstånd så såg jag att det var nåt mer än bara hon där så jag smög mig in och han se skymten av två små gråa ungar. Sen gick jag och hämatade J och då var det även en orange liten unge där. Och jag måste säga att det ändå var ett bra ställe hon har dem på även om de är lite smårädda eftersom de inte är vana vid människor.

Annars har den här helgen ändå gått rätt fort det var kalas för lilla I i fredags då han blev hela ett år och en stor kille nu. Sen var det kalas för en kusin till barnen här och idag är det barnens dag i kyrkan som vi ska gå på om några timmar. Så även om jag har saknat Elias lite som är uppe i sundsvall och åker enduro hela helgen så har tiden ändå flygit iväg. Nu är det bara några dagar kvar här. Lite dubbla känslor ska ändå bli lite skönt med lite lugn och ro om dagarna men samtidigt kommer jag framförallt sakna I och att få busa med honom hela dagarna men det löser vi genom att redan på lördag vara barnvakt till honom medan hans föräldrar är på bröllopsfest så jag kommer nog klara det.

Nej nu är det matdags. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar