2009-02-05

tåg

sitter nu hemma hos mina föräldrar, ska va i örebro i helgen eftersom mormor och L fyller år så det måste ju firas. åkte tåg hit idag och upptäckte att det var ett tag sen man åkte tåg, har för det mesta åkt bil de senaste gångerna eftersom katterna har fått följa med, men denna gång fick de vara kvar hemma och mina vänner får ta hand om dem och se till att de får mat och vatten.

kom på hur skönt det är att åka tåg idag oxå, väen om jag åkt mykcet tåg den senaste tiden eftersom jag vart mycket i västerås för skola så är det inte riktigt samma sak eftersom man åker flera styckna. men denna gång var det bara jag (som jag kände iaf, det var ju fler folk på tåget än jag). så det blev att stoppa ipoden i öronen och sätta sig och drömma sig bort medans tåget far fram i sverige. det var skönt att ha ipoden på, det var länge sen den användes och jag återupptäckte låtar som jag inte lyssnat på på länge eftersom de inte ligger i datorn utan bara finns på skiva och ipod, mycket skön musik som finns på ipoden upptäckte jag att jag hade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar