2009-02-15

alla hjärtans dag

igår var det alla hjärtans dag och den spenderades i ärla.

först bar det av till nån sjö för att kolla på när pojkarna lekte med sina leksaker (enduro) i några timmar tills den la av. sen fick jag mat lagad till mig efter lite tjat iaf. men de blev väl inte så värst lyxigt, fick pulvermos och fiskpinnar, men med tanke på hans matlagningsskills så tycker jag ändå att han var duktigt. det belv ju inte lättare för att jag stod brevid å titta på honom under tiden som han lagade maten. men de va gott iaf så jag e nöjd ändå.

sen belv det en tur i pulkabacken, men de var mest de andra som åkte pulka, jag tyckte backen va för lång så jag åkte bara en gång, sen bråkade jag mest me E. efter pulka åket blev det melodifestivalen och sen bruce almighty men jag sov mest under filmen, men de va mysigt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar